POSTAL VISTA GENERAL DE LA RIBA


    La meva primera mestra a la Riba va ser la Maria Farré, filla de l’anomenada pastisseria Farré Gamell de l’Espluga de Francolí. Amb ella vaig estar un curs de parvulari. M’ha fet molta il·lusió quan m’ha arribat aquesta postal que la Maria va enviar com Nadala de l’any 1961.
    “La Riba 1961
    [Dirigida a] Rd. Mossen Adolfo:
    Des d’aquest pintoresc poble en el que estic com a mestra dels pàrvuls, li desitjo molt felices festes de Nadal i pròsper any nou. Maria Farré” La postal no porta la direcció la Maria la deuria enviar per mitjà d’una carta.
    Dades tècniques: Exclusivas A. LLADO TORRES – Cl. T. Robert – Fotógrafo – Nº 6 LA RIBA Vista general – Depósito Legal B. 4505 IV
    El fotògraf en Tomàs Robert és fill de la Riba i durant molts anys es va dedicar, a part del treball a la fàbrica de paper com encarregat, a la fotografia. Té una important col·lecció de fotografies de la Riba dels anys 1950 - 1960.
    En aquesta postal a primer terme, a la part inferior esquerra, es veu l’estació del ferrocarril, mitjà d'arribada de la majoria d'estiuejants a la Riba.